Santigou 2019

Ur pezh-c’hoari war "Buhez Sant Gwenole"

Ar bloaz-mañ e kinnigomp, gant ur strollad skolajidi eus an eskopti,
ur pezh-c’hoari war "Buhez Sant Gwenole hag istor abbati Landeveneg".

Santigou

La vie de Saint Guénolé et de l'abbaye de Landévennec dans une pièce de théâtre

La vie de Saint Gwenolé sera jouée par 28 collégiens de la Pastorale des Jeunes du diocèse,
à l’issue de leur semaine « Santigou : foi et théâtre ».

Ur pezh-c'hoari savet gant Goulc'han Kervella, e galleg gant ur ger brezhoneg bennak. Une pièce de Goulc'han Kervella, en français, avec quelques mots de breton.
Div abadenn. Deux séances :

• Kemperle, gwener 15 a viz C'hwevrer, da 8e30 noz er sal-abadennoù eus skolaj-lise Kerbertrand.
    Quimperlé, le vendredi 15 février 2019, 20h30, salle de spectacle du collège-lycée de Kerbertrand.
  • Kemper,  sadorn 16 a viz C'hwevrer, da 3e goude lein en iliz Kerfeunteun.
    Quimper, le samedi 16 février 2019, 15h à l'église de la Trinité à Kerfeunteun, 2 rue de MIssilien.

Evit an holl. Théâtre ouvert à tous, participation libre.

Le blog "Feiz ha sevenadur"

• Ar Basion Vras - Karaez

Ar basion vras 2019D'ar 7 a viz Ebrel 2019 e Iliz Karaez (Sant Tremeur), vo gwelet abadenn Ar Basion Vras gant Strollad Ar Vro Bagan ha laz-kanañ Penn ar Bed.

E 1991 eo bet savet Ar Basion Vras gant strollad Ar Vro Bagan, c’hoariva ha sonerezh kemmesket enni. Gant misterioù ar grenn-Amzer, c’hoariva poblek Breizh hag ar c’halvarioù eo bet levezonet ar pezh-c’hoari. Eno e kaver roud eus poanioù kriz ha maro Jesus Krist.

E galleg gant ur ger brezhoneg bennak.

Un abadenn e Karaez :
    - D'ar 7 a viz Ebrel, 5 eur goude lein en iliz Sant Tremeur.

(un abadenn all 'zo ivez, e Plistin, departamant Aodoù-an-Arvor :
    d'ar 24 a viz Meurz, 3 e 30, espace "An Dour Meur")

Prizioù : 13€
    Priz digresket : 10€ - Priz bugel (6-12 vl) : 5€
    Titourou (renseignements) : Ar Vro Bagan
    - Pellg. 02 98 04 50 06 / 06 07 49 64 20
    arvrobagan.bzh

Gouzout hiroc'h

• An Niverenn Nevez (166) MINIHI LEVENEZ / Nouveau numéro (166) de la revue MINIHI LEVENEZ

Feunteuniou An dour hag an aoter.

DE L'EAU A L'AUTEL,N166

LA VALLEE DES SAINTS,

Psaumes.

Koumanant bloaz (Bep eil miz),
    Abonnement annuel à la revue "MINIHI LEVENEZ" : 50 €

Minihi Levenez niverenn 166, Kerzu 2018-Genver 2019
    KLIKIT AMAÑ / CLIQUEZ ICI :
    Evid prena / Bon de commande

• Partir en Pèlerinage avec le Minihi Levenez en 2019

Pelerinachou 2019 / Pèlerinages 2019

Lokorn / Troveni : 20 a viz gouere /Troménie de Locronan : le 20 juillet 2019

Tro sant Paol 21-28 gouere / 21-28 juillet :Tro sant Paol2019

Pèlerinage à pied du dimanche 21 juillet (tôt le matin) au dimanche 28 dans l’après-midi.
    Il s’agit de découvrir le grand saint que fut saint Pol de Léon en le suivant d’après sa Vie et les lieux
    qui lui sont consacrés : l’île d’Ouessant, Lampaul-Plouarzel, Lampaul-Ploudalmézeau, Prad-Paol en Plouguerneau,
    Chapel-Pol en Brignogan, Le Folgoët, Tréflaouénan, Saint-Pol de Léon, et l’île de Batz pour le pardon de sainte Anne.

Iwerzon (Dingle hag Aran ) : 2-13 eost

2-13 Août : Irlande (Dingle et les iles d'Aran). A la découverte du début du monachisme en Irlande.

S'inscrire rapidement pour pouvoir réserver des hébergements, en particuler sur les îles d'Aran,
    en écrivant à "Minihi Levenez 29800 Tréflévenez"

• Ar Zalmou war ar rouedad

Pedenn an deiz GF 1Ema bremañ meur a zalm war ar rouedad, war lehienn eskopti Kemper ha Leon. War ar bajenn digerri e ranker klika war "Feiz" > "Salmou".

Ar 97 salm kinniget a zo tennet euz al leor “Pedenn an deiz”, embannet e 1988 gand Minihi Levenez. Eun droidigez evid al liderez eo.

Emichañs e vo gelled kinnig an oll zalmou e brezoneg dizale.

Archives - Teuliou