Pardon Sant Kaourintin d’ar Zul 16 a viz Kerzu

Banniel St KaourintinPardon Sant Kaourintin a vo lidet d’ar Zul 16 a viz Kerzu 2018 en iliz-veur Kemper.
Le pardon de saint Corentin sera célébré le dimanche 16 décembre 2018 à la cathédrale de Quimper.

Overenn vrezoneg pardon Sant Kaourintin a vo lidet da 9 eur.
La messe en breton du pardon sera célébrée à 9 heures.

An overenn-bred a vo lidet da 10 eur 45 gand an Aotrou ’n Eskob Dognin, eskob Kemper ha Leon.
La Grand-messe sera célébrée à 10h45 par Mgr Dognin, évêque de Quimper et Léon.
Digoret e vo gand ar brosesion-vraz, hag a loho euz iliz Sant-Vaze da 10 eur 15.
Elle sera précédée d’une procession qui partira à 10h15 de l’église Saint-Mathieu.

Evel peb bloaz, emeur o klask war-lerh brezonegerien evid lennadennou an overenn vrezoneg, da 9 eur. Kit e darempred gand an Aotrou Queinnec dre al liamm-mañ
Comme chaque année, on recherche des lecteurs bretonnants pour la messe de 9h ; merci de vous signaler à l’avance au père Queinnec au moyen de ce formulaire.

Le blog "Feiz ha sevenadur"

• An Niverenn Nevez (166) MINIHI LEVENEZ / Nouveau numéro (166) de la revue MINIHI LEVENEZ

Feunteuniou An dour hag an aoter.

DE L'EAU A L'AUTEL,N166

LA VALLEE DES SAINTS,

Psaumes.

Koumanant bloaz (Bep eil miz),
    Abonnement annuel à la revue "MINIHI LEVENEZ" : 50 €

Minihi Levenez niverenn 166, Kerzu 2018-Genver 2019
    KLIKIT AMAÑ / CLIQUEZ ICI :
    Evid prena / Bon de commande

• Quimper. Iliz-Veur, spectacle polychromique : la cathédrale de nouveau illuminée

• Partir en Pèlerinage avec le Minihi Levenez en 2019

Pelerinachou 2019 / Pèlerinages 2019

Lokorn / Troveni : 20 a viz gouere /Troménie de Locronan : le 20 juillet 2019

Tro sant Paol 21-28 gouere / 21-28 juillet :Tro sant Paol2019

Pèlerinage à pied du dimanche 21 juillet (tôt le matin) au dimanche 28 dans l’après-midi.
    Il s’agit de découvrir le grand saint que fut saint Pol de Léon en le suivant d’après sa Vie et les lieux
    qui lui sont consacrés : l’île d’Ouessant, Lampaul-Plouarzel, Lampaul-Ploudalmézeau, Prad-Paol en Plouguerneau,
    Chapel-Pol en Brignogan, Le Folgoët, Tréflaouénan, Saint-Pol de Léon, et l’île de Batz pour le pardon de sainte Anne.

Iwerzon (Dingle hag Aran ) : 2-13 eost

2-13 Août : Irlande (Dingle et les iles d'Aran). A la découverte du début du monachisme en Irlande.

S'inscrire rapidement pour pouvoir réserver des hébergements, en particuler sur les îles d'Aran,
    en écrivant à "Minihi Levenez 29800 Tréflévenez"

• Ar Zalmou war ar rouedad

Pedenn an deiz GF 1Ema bremañ meur a zalm war ar rouedad, war lehienn eskopti Kemper ha Leon. War ar bajenn digerri e ranker klika war "Feiz" > "Salmou".

Ar 97 salm kinniget a zo tennet euz al leor “Pedenn an deiz”, embannet e 1988 gand Minihi Levenez. Eun droidigez evid al liderez eo.

Emichañs e vo gelled kinnig an oll zalmou e brezoneg dizale.

Archives - Teuliou