Breiz a Gan 2018 e Kintin

BaG 2018Kevread Lazou-Kana Breiz

37ved Breiz a Gan a vo dalhet e penniliz Itron Varia Kintin, d'ar zul 2 a viz kerzu 2018.

Le prochain Breiz a gan, festival de chant choral breton, aura lieu à la basilique Notre-Dame de Délivrance de Quentin, le 2 décembre 2018.

Krouet e vo kanadenn An Aval hag ar C'haliz, skrivet war poziou gand Patrick Corlay.

La cantate An Aval hag ar C'haliz (La pomme et le calice) sur un livret de Patrick Corlay sera créée au Breiz a Gan de Quintin, le 2 décembre prochain.

Kanet e vo an oberenn gand eur c'hant kaner bennag, eus Laz-kana Breiz, renet gand Jean-Marie Airault, heuliet gand Bruno Toulemonde (gitar), Denis Guillou (akordeoñs), Guy Pouliquen (biniou), Gwenaël Riou (ograou), Jo Van Bouwel (telenn), Loïc Padellec (biniou), Ronan Pouliquen (bombard).

L'œuvre sera interprétée par les quelques 100 chanteurs de l'Ensemble choral de Bretagne, dirigé par Jean-Marie Airault, accompagnés de Bruno Toulemonde (guitare), Denis Guillou (acordéon), Guy Pouliquen (cornemuse), Gwenaël Riou (orgue), Jo Van Bouwel (harpe), Loïc Padellec (biniou), Ronan Pouliquen (bombarde).

E lodenn genta ar sonadeg e vo klevet ar strolladou :
- Kanomp ar Vro Sant Brieg,
- Kanerien ar Goëlo eus Sant-Ke Porz Olued,
hag al laz-kana Kampion Breiz 2018 : Mouezh Paotred Breizh.

En première partie du concert, les chorales :
- Kanomp ar Vro Sant Brieg, de Saint-Brieuc,
- Kanerien ar Goëlo de Saint-Quay Portrieux,
et le chœur champion de Bretagne 2018 : Mouezh Paotred Breizh, le chœur d'hommes de Bretagne.

Titourou
(Billeterie-réservation) : Kanomp Breizh  06 32 29 79 29

Le blog "Feiz ha sevenadur"

• Santigou 2019

Buhez Sant Gwenole / La vie de Saint Guénolé et de l'Histoire de l'Abbaye de LandévennecSantigou

• Buhez Sant Gwenole

Ur pezh-c’hoari war "Buhez Sant Gwenole"

Ar bloaz-mañ e kinnigomp, gant ur strollad skolajidi eus an eskopti,
    ur pezh-c’hoari war "Buhez Sant Gwenole hag istor abbati Landeveneg".

Sant Gwenole 2

La vie de Saint Guénolé et de l'abbaye de Landévennec dans une pièce de théâtre

La vie de Saint Gwenolé sera jouée par 28 collégiens de la Pastorale des Jeunes du diocèse,
    à l’issue de leur semaine « Santigou : foi et théâtre ».

Ur pezh-c'hoari savet gant Goulc'han Kervella, e galleg gant ur ger brezhoneg bennak. Une pièce de Goulc'han Kervella, en français, avec quelques mots de breton.
    Div abadenn. Deux séances :

• Kemperle, gwener 15 a viz C'hwevrer, da 8e30 noz er sal-abadennoù eus skolaj-lise Kerbertrand.
      Quimperlé, le vendredi 15 février 2019, 20h30, salle de spectacle du collège-lycée de Kerbertrand.
    • Kemper,  sadorn 16 a viz C'hwevrer, da 3e goude lein en iliz Kerfeunteun.
      Quimper, le samedi 16 février 2019, 15h à l'église de la Trinité à Kerfeunteun, 2 rue de MIssilien.

Evit an holl. Théâtre ouvert à tous, participation libre.

• Diagoniaj Bastian Davy

Urzhiet eo bet  Bastian Davy diagon war hent ar velegiaj  e iliz Landivizio d'an 23 a viz Kerzu. Kalz a dud o deus kemeret perzh en oferenn. Brezhoneg zo bet klevet er c'hantikoù, el lennadennoù hag e komzoù Bastian ivez !
    En e brezegenn en deus lavaret an Aotrou n'Eskob : " An diagon zo evidomp ar sin bev n'eo ket bet ganet Jezuz en ur palez, hag eo deuet d'hor c'haout e paourentez hor buhez. Goulenn  a ra diganeomp  kaout soursi an eil eus egile ha dreist-holl ober war-dro  ar re a vank pep tra dezho."
    Kalon vat, Bastian !Bastian

Sébastien Davy a été ordonné diacre en vue du sacerdoce le 23 décembre 2018 en l'église de Landivisiau. L'assemblée était nombreuse et la langue bretonne a eu toute sa place, dans les cantiques, les lectures et aussi dans la bouche de Sébastien !
    Dans son homélie, Mgr Dognin a dit : "Le diacre est pour nous le rappel vivant que Jésus n'est pas né dans un palais, qu'il est venu  nous rejoindre dans la précarité de nos vies. Qu'il nous appelle à avoir le souci les uns des autres et en particulier de ceux qui manquent de tout."
    Bonne route, Sébastien !

• An Niverenn Nevez (166) MINIHI LEVENEZ / Nouveau numéro (166) de la revue MINIHI LEVENEZ

Feunteuniou An dour hag an aoter.

DE L'EAU A L'AUTEL,N166

LA VALLEE DES SAINTS,

Psaumes.

Koumanant bloaz (Bep eil miz),
    Abonnement annuel à la revue "MINIHI LEVENEZ" : 50 €

Minihi Levenez niverenn 166, Kerzu 2018-Genver 2019
    KLIKIT AMAÑ / CLIQUEZ ICI :
    Evid prena / Bon de commande

• Partir en Pèlerinage avec le Minihi Levenez en 2019

Pelerinachou 2019 / Pèlerinages 2019

Lokorn / Troveni : 20 a viz gouere /Troménie de Locronan : le 20 juillet 2019

Tro sant Paol 21-28 gouere / 21-28 juillet :Tro sant Paol2019

Pèlerinage à pied du dimanche 21 juillet (tôt le matin) au dimanche 28 dans l’après-midi.
    Il s’agit de découvrir le grand saint que fut saint Pol de Léon en le suivant d’après sa Vie et les lieux
    qui lui sont consacrés : l’île d’Ouessant, Lampaul-Plouarzel, Lampaul-Ploudalmézeau, Prad-Paol en Plouguerneau,
    Chapel-Pol en Brignogan, Le Folgoët, Tréflaouénan, Saint-Pol de Léon, et l’île de Batz pour le pardon de sainte Anne.

Iwerzon (Dingle hag Aran ) : 2-13 eost

2-13 Août : Irlande (Dingle et les iles d'Aran). A la découverte du début du monachisme en Irlande.

S'inscrire rapidement pour pouvoir réserver des hébergements, en particuler sur les îles d'Aran,
    en écrivant à "Minihi Levenez 29800 Tréflévenez"

• Ar Zalmou war ar rouedad

Pedenn an deiz GF 1Ema bremañ meur a zalm war ar rouedad, war lehienn eskopti Kemper ha Leon. War ar bajenn digerri e ranker klika war "Feiz" > "Salmou".

Ar 97 salm kinniget a zo tennet euz al leor “Pedenn an deiz”, embannet e 1988 gand Minihi Levenez. Eun droidigez evid al liderez eo.

Emichañs e vo gelled kinnig an oll zalmou e brezoneg dizale.

Archives - Teuliou